Vsak posameznik ima zadane neke cilje v življenju in se seveda zelo trudi, da doseže te cilje. Pomembno je, da smo vztrajni in da gremo čez vse ovire, ki nas čakajo. Seveda je na poti do cilja vedno veliko padcev in pomembno je, da se vedno poberemo močnejši. Tako je tudi pri podjetju, ki se želi uveljaviti, pomembno je, da sledi svojemu cilju, a ob temu spoštuje zakone in pravila.
Kršitev blagovne znamke tako predstavlja hud prekršek, zaradi katerega lahko pride tudi do tožbe. Za tovrstni poseg gre seveda v primeru, ko nekdo brez pooblastila za prodajo in trženje uporablja enak ali podoben znak , kot je blagovna znamka pritožnika. V takih primerih poznamo civilne, kazenske ter upravne ukrepe. Vsak seveda ravna na podlagi, ki mu najbolj ustreza in bo najbolj učinkovita.
Kršitev blagovne znamke je tako nekaj, česar si ne smemo dovoliti, ko se želimo na trgu uveljaviti kot uspešno podjetje. Pomembno je, da ustvarimo nekaj svojega in ne kopiramo nobenega znaka, ki je na trgu že uveljavljen.
Patentiranje pomeni, da zaščitimo svoj izum
Vsi imamo seveda željo po temu, da bi ustvarili nekaj s svojega, s čimer bi bili zelo uspešni. Nek izdelek, ki ga na trgu še ne poznamo in bi z njim tudi veliko zaslužili ter tako uspešno gradili podjetje. Pomembno je, da pri takšnih izumih zahtevamo patent, saj nam tako nihče ne more ukrasti ideje.
Patentiranje torej pomeni, da nek izum, ki je nov ter še ni bil razkrit, njegov inventivni vidik ni očiten strokovnjaku v zadevni tehnologiji in je industrijsko uporabljiv, kar pomeni, da ga je mogoče fizično izdelati.
Patentiranje je torej zaščita našega izuma in se s tem zavarujemo na celotnem trgu. Tako poskrbimo, da nam nihče ne ukrade izdelka in z njim uspe, ampak je to omogočeno le nam.